Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Joseph1

to snad není možné

a tohle nám sem chce EU nastěhovat? Brusel by se měl okamžitě zrušit!

RvEURv   

0/0
17.8.2010 22:12

Niktor

Ehm....

"[Autor] Komentuje integraci islámu do evropské společnosti a zaměřuje se na

oblast občanských svobod a evropské kulturní identity v konfrontaci s

islámem."

Vždycky mě překvapí, jak vznešeně jsou schopní někteří lidé nazvat bulvární šíření morální paniky z islámu...

0/0
19.7.2010 17:47

iluminat

Re: Ehm....

je dobre videt Niktore, ze pokracujete v duchu evropske tradice "unilateralni mir za kazdou cenu". Pokud si toto dovoli pozadovat v Evrope VEREJNE, komentovat je to sice jen takovy "bulvar", neco jako kdyz valecni stvaci ve tricatych letech poukazovali na neskodne sasky v Nemecku, byvali taky takovi srandovni, neskodni, to prece nikdy neprosadi!

0/0
19.7.2010 20:35

Martin V

Re: Ehm....

Nikdor to dělá to samé o co se snaží Diartová, ale dělá to chytřeji, podobně jako Sadio :-)

0/0
19.7.2010 21:12

albertan_bear

Re: Ehm....

A o to nebezpecnejsi ...

0/0
20.7.2010 4:08

Tuubeen

Re: Ehm....

Ano. Když fakta nelze popřít, je třeba je prohlásit za nebezpečná.

0/0
20.7.2010 9:10

Sasquatch

Re: Ehm....

A když nelze popřít fakt, že byl Mohamed pedofil, začneme mlžit a říkat, že to tehdy bylo normální.

0/0
20.7.2010 13:01

Tuubeen

Re: Ehm....

Přesnost zjevně není vaším koníčkem.

1.) Už ze sexuologické definice pedofilie vyplývá, že někdo, kdo většinu života sexuálně žije s dospělými ženami, pedofil není (sexuální reaktivita pedofila na dospělé jedince je celkově snížena, navíc musí být naplněna podmínka pedagogicko-estetického komplexu).

2.) Rozporuplné údaje o věku většiny Mohamedových nevěst naprosto nesplňují historiografické požadavky na přesnost, takže dotyčná "paedo-nevěstě" mohla být, podle pramenů, stará jakkoli od devíti do devatenácti (nebo snad víte vy něco, co seriózní dějepisci nevědí? Proč to nesvěříte světu v nějaké odborné publikaci, místo diskusí na internetu?).

3.) Můžete, prosím, definovat pojem "mlžení"? Pokud tedy nemyslíte vážně, že je to poukaz na to, že společenské normy se všude na světě vyvíjejí a co je normální letos a tady, nemusí být normální o dvě stě let dřív nebo později ani o tisíc kilometrů dál, případně že vám tajím, že Indie je plá dětských pedofilů...

0/0
20.7.2010 13:18

Sasquatch

Cituji diskutujícího misaviki:

"Můžete si psát co chcete - dospělý muž, kterého vzruší 8 letá holčička a spí s ní, je úchyl v 1,2,15 i 21 století BEZ OHLEDU na zvyky a zákony tehdejší doby. A pokud si nějaké náboženství udělá z úchyla proroka, tak to podle toho taky vypadá (dodnes). Ježíš a dospělá prostitutka Máří Magdaléna je pro mě z hlediska lidského naprosto normální - dospělému chlapovi se líbila dospělá a patrně hezká žena, která to s chlapi uměla. Ale mohamed a děvčátko, které ho inspirovalo a byla to jeho nejoblíbenější manželka, to je fakt hnus (taky ta nejoblíbenější manželka - neměl by je mít všechny stejně rád a neměly by si být všechny rovny?)"

0/0
21.7.2010 7:21

Sasquatch

Re: Cituji diskutujícího misaviki:

A že Aiša byla jeho nejoblíbenější manželka také značí jeho náklonnost spíše k malým holčičkám než k dospělým ženám, proto také prorok Mohamed definici pedofilie splňuje.

0/0
21.7.2010 7:35

Tuubeen

Re: Cituji diskutujícího misaviki:

U definice pedofilie mi nešlo o to, kdo co kde kdy, ale o termín.

O "holčičce" ani o "dospělé ženě" se bavit nemůžeme, viz bod b) , a pouštět se do spekulací je zhola zbytečné. Smiřte se s tím, že to nevíme a vědět už asi nikdy nebudeme.

A všeobecně: muž, kterého vzruší osmiletá holčička, je nejspíš parafilik, ale muž, kterého vzruší jedenáctiletá nebo desetiletá, už parafilik být nemusí - záleží na fyzické vyspělosti a dalších projevech oné dívky.

Zvyky a zákony společnosti sexuální chování i cítění ovlivňují víc, než si jste zjevně ochoten připustit - stačí si vzpomenout, jak se během relativně krátké doby změnil slovanský postoj k panenství  od "kdybys za něco stála, nebyla bys panna" (odmítali muži panenské nevěsty) ke "když nejsi panna, oblezeš ten kostel třikrát po kolenou a veřejně".

0/0
21.7.2010 9:33

Sasquatch

Re: Cituji diskutujícího misaviki:

Já ani tolik nepopírám to že zvyky a zákony můžou ovlivnit jedince. Já spíše poukazuji na zkaženost některých kultur, které tu pedofilii legalizují a to je například kultura islámská. Snažíte se jako vždy zavádět diskuzi někam jinam, ale moc se vám to nedaří. Člověk, který tře svůj penis mezi stehna šestileté holčičky a v jejích devíti letech s ní obcuje, je úchyl a patří do vězení nebo do léčení, bez ohledu na čas kdy se to stalo a bez ohladu na kulturu, v níž se to stalo. A ten kdo to podporuje nebo jakkoliv omlouvá je u mě dobytek. Rv

0/0
22.7.2010 23:28

Tuubeen

Re: Cituji diskutujícího misaviki:

Nic nikam nezavádím, snažím se dobrat nějakých definic, protože nelze diskutovat, když pod nějakým termínem rozumíme každý něco jiného. "Zkaženost" jakýchkoli kultur je relativní, protože tu "zkaženost" posuzujete optikou své kultury, která se může zdát (a jistě zdá) zase "zkažená" jiným. "Islámská kultura" je něco, pod čím se obvykle rozumí směs arabské, perské a byzantské kultury; samo to slovní spojení, tak jak mu zřejmě rozumíte, je poměrně nelogické (lépe než já to vysvětluje Miloš Mendel: ttp://www.orient.cas.cz/odd/oaf/mendel/islam.htm ); stěží můžete tvrdit, že ve všech kulturách muslimských národů je zvykem nebo i jen teoretickou možností beztrestně provozovat sex s dětmi.

0/0
23.7.2010 9:24

Sasquatch

Re: Cituji diskutujícího misaviki:

Já nejsem příznivcem morálního relativizmu, narozdíl od vás. Vy jste asi první muslimka, o které vím, že ho vyznává. Tímto chcete jen relativizovat zločiny islámu, například pedofilii. Rv

0/0
23.7.2010 12:42

Tuubeen

Re: Cituji diskutujícího misaviki:

Vyznávat můžu cokoliv, ale na tom, že morálka zkrátka JE relativní v čase i místě, to nic nezmění, i kdybych to popírala.

Myslím, že už jsem vám doporučovala Průchovu knihu Interkulturní psychologie - nemůžu udělat nic jiného, než vám ji doporučit znovu. Případně nějaké dobré knihy o životě našich předků - tam také bývá zjevné, jak se kriteria morálky v době posouvají.

0/0
23.7.2010 12:48

Tuubeen

Re: Cituji diskutujícího misaviki:

PS: A o islámu se tu teď, jestli jste si nevšiml, ale vůbec nebavím. :-/

0/0
23.7.2010 12:49

Sasquatch

Re: Cituji diskutujícího misaviki:

Ale mě zajímá právě ten islám, který tu pedofilii umožňuje. A morální relativismus pro vás slouží jako ospravedlnění různých zločinů v různých kulturách. Asi jste vážně natvrdlá.

0/0
23.7.2010 12:54

Sasquatch

Re: Cituji diskutujícího misaviki:

A jaký je vlastně ten Aláh, taky bude soudit všechny muslimy podle jednotných směrnic, nebo bude dbát na čas a na kulturu, kdy se např. spáchá pedofilie? Jak už jsem jednou psal: Prorokovi Mohamedovi schválí prznění malé Aiši, protože to "tehdy v tehdejší Arábii bylo normální"? A Ahmed, který v roce 2010 v Alžírsku zprzní nějakou malou Aišu, toho pošle Aláh do pekla, protože v roce 2010 je prznění malých holčiček v Alžírsku zakázáno? Nebo jak je to? Vyznává Aláh morální relativizmus? Myslím si že ne, protože Korán je neměnné slovo Boží, zprostředkované Mohamedem, na věčné časy, vy pseudomuslimko.

0/0
23.7.2010 13:06

Sasquatch

Re: Cituji diskutujícího misaviki:

Sama tvrdíte, že něco jiného jsou arabské nebo senegalské tradice versus náboženství. S tím souhlasím. Co vím, tak např. turecká kultura určitě neschvaluje prznění malých dětí. Rozdíl je v tom, že islám to umožňuje. Já mluvím o náboženství a ne o kulturách. A islámské náboženství pedofilii umožňuje, po vzoru proroka Mohameda, který je pro muslimy vzor na věčné časy. To že nějaký arabský diktátor nebo senegalský prezident pedofilii zakáže na tom nic nemění. V islámu je zkrátka pedofilie legální, a proto považuji islámské náboženství za odsouzeníhodné, narozdíl od vás.

0/0
23.7.2010 12:50

bbybonek

Re: Cituji diskutujícího misaviki:

Máří Magdaléna byla z královského rodu, prostitutku z ní udělali "hlasatelé víry", ta žena se jim nehodila do krámu.

0/0
22.7.2010 23:40

Martin V

Re: Ehm....

Jaká panika? Ale chápu, že Vás asi kamenování baví...

0/0
19.7.2010 21:02

Niktor

Re: Ehm....

http://cs.wikipedia.org/wiki/Mor%C3%A1ln%C3%AD_panika

0/0
19.7.2010 21:05

Martin V

Re: Ehm....

Takže utoky v Angliii, Španělsku, Egyptě a jinde po světě jsou jen výmyslem?

Hlasitě křičené požadavky na právo šaria ve 3védsku, velké Británii a německu nás mají taky ponechat v klidu?

0/0
19.7.2010 21:09

Martin V

Re: Ehm....

Poprvé islamizace nastala během Muhammadových výbojů v 6. století n. l. v Arábii, později pak na Blízkém východě a v Persii. Proces probíhal pomalu a nenásilnou formou. Přestože konverze nebyla muslimy vyžadována, nevěřící část populace byla často diskriminována, vydělena z veřejného života, a nakonec se proto k novému náboženství přidala.

0/0
19.7.2010 21:10

Tuubeen

Re: Ehm....

Někde i z čiré radosti, že je někdo osvobozuje. O muslimech se historicky šíří podobné fámy, jako o španělských dobyvatelích ve střední Americe - oni totiž místní obyvatelé poměrně často jásali, že se můžou postavit vládě, a jen proto mohli příchozí zvítězit - bylo to tak v říši inků, v Uhrách, na bogomilském Balkáně i na Pyrenejském poloostrově - dokonce i vůdcové českého stavovského povstání se proti Habsburkům pokoušeli spojit s Turky...

0/0
20.7.2010 9:09

František Pohřebný

Islám je náboženství smrti a zmaru.

Každý muslim je nejšťastnější, když zabíjí, jejich vychloubačná videa, jak s nadšením podřezávají nevinné lidi, mluví za vše.

0/0
19.7.2010 15:33

misaviki

Zpět do středověku

Mohamed kamenoval o stošest, jaký rozdíl proti Ježíšovi - "kdo jsi bez viny, hoď po ní kamenem"

0/0
19.7.2010 12:42

Yesname

Re: Zpět do středověku

Právě že velký. On tímto výrokem právě ukamenování zabránil. Řekl tím, že v každém z nás je nějaká vina, za kterou bychom si zasloužili trest. A začít bychom měli od sebe.

0/0
19.7.2010 13:14

Barry Goldwater

Re: Zpět do středověku

Já nevím, ale podle mne misaviki říká totéž, jenom méně slovy.

0/0
19.7.2010 13:20

Yesname

Re: Zpět do středověku

Nojo, to jsem si tam přibásnil jedno slovíčko. Tak omluva vespolek.

0/0
19.7.2010 15:58

malý david

muslimové si myslí,

že žijeme ve středověku.Nemůžou pochopit když se přistěhovali, že my žijeme v úplně jiném století.Musí se na ně přitvrdit a nepovolat jim. Pokud se jim to nelíbí,muslimských zemí je dost.

0/0
19.7.2010 10:57

Mirais

Chybí nám tady osobnosti jako Gert Wilders

Jedině snad senátor Oberfalzer, ale toho umlátili čepicemi hned v zárodku takoví hrdinové jako předseda senátu Sobotka a jemu podobní. To máme výkvět v čele státu.Rv

0/0
19.7.2010 11:05

rezjir rezjir

Re: muslimové si myslí,

jo, neměli Angláni a Frantíci nikdy nalézt a udělat si tam kolonie. To jsou ty náklady.

0/0
19.7.2010 11:44

Tuubeen

Re: muslimové si myslí,

Zrovna ten s tímhle názorem se nepřistěhoval. :-/

0/0
19.7.2010 12:26

Martin V

Re: muslimové si myslí,

Ano, to je to blbé, že ty nejmilantnější se tu přistěhovalcům rodí.:-/

0/0
19.7.2010 21:02

albertan_bear

Re: muslimové si myslí,

Pripadne je sem ceske arabyly a ty orientovane na black meat tahaji ...Rv

0/0
20.7.2010 4:11

Tuubeen

Re: muslimové si myslí,

To by mě zajímalo, která arabela nebo negrofilka do Švýcarska přitáhla Blanchovy rétorománské předky... ;-D

0/0
20.7.2010 9:13

Tuubeen

Re: muslimové si myslí,

Nenarodil se ani přistěhovalcům.

0/0
20.7.2010 9:11

Kaniokova

Vůči islámu musí skončit tolerance,

alespoň v demokratických zemích. Chtěli sem dobrovolně, tak musí taktéž dobrovolně přijmout naše pravidla. Náš styl výchovy dětí a vzdělání, ne jejich školy, náš styl oblékání, naše principy. Jestli se jim to nebude líbit, tak ať se vrátí tam, kde si mohou žít podle svého. Tady ne. Porodné na první dvě děti, nanejvýš, krátká rodičovská. Sociální dávky jen na nezbytný čas a nic moc. Tak jako běžným občanům. Přestat naslouchat těm všem rádoby humanistům, kteří věří ideálům víc než realitě. Jinak nás muslimové převálcují.

0/0
19.7.2010 10:35

Mirais

Re: Vůči islámu musí skončit tolerance,

S takovými osobnostmi jako Barroso, Van Rompuy,  Ashtnová + celá EK, to máme předem prohrané. Jsou to nikým nevolení eurobyrokraté, kteří víc než  zájmům Evropy naslouchají tajným spolkům ovládajícím nadnárodní byznys.

Pro ně je důležité, aby měli levnou pracovní sílu do svých montoven a osud Evropy je jim šum a fuk. Mimo jiné i slavný kníže se zůčastňuje jednání Bildenbergu, takže co pak od něj můžeme čekat.

0/0
19.7.2010 11:14

Astartoth

Re: Vůči islámu musí skončit tolerance,

Pokud jsi nevolil levici, jako ja, tak nepindej, jaky je knize spiklenec tajnych kruhu, pac jsi jej defacto volil taky.

0/0
19.7.2010 11:44

rezjir rezjir

Re: Vůči islámu musí skončit tolerance,

A znáte větší problém než podzemní náboženské hnutí, tedy zakázané?

0/0
19.7.2010 11:45

Ormir

Jestli se chce Evropa zachránit

bude muset chtě nechtě přistoupit k omezení přebujelých lidských práv a demokracie, aby se mohla účinně vypořádat s živelnou islamizací.

Islám NENÍ slučitelný s demokracií, takže je to buď my nebo oni.  Spolu to jak vidno dnes a denně nejde. Jinak to dospěje k občanské válce. Jak říká Wilders, bude muset vzniknout společná evropská aliance proti islamizaci, jinak nemáme šanci. To, jak se Evropa demograficky mění, je velmi nebezpečné, ani za nejhlubší studené války jsem neměl takový strach o budoucnost jako mám teď.

Jak jsem někde četl - za pár desítek let budou i nadále stát v Evropě vysoké budovy, ale už tady nebudou ti, kteří je postavili. EURv

0/0
19.7.2010 9:52

Astartoth

Re: Jestli se chce Evropa zachránit

Stavitele prvnich americkych mrakodrapu uz taky nejsou mezi nami :-P A dost mozna i vetsina stavitelu tech mezivalecnych art-decovych.

0/0
19.7.2010 10:11

Astartoth

chtit muzou :)

Ja bych taky chtel veci... Druhou veci zustava, nakolik by jim to Svycari dovolili, ze.

0/0
19.7.2010 9:23

Pepan A2

A Vy si myslíte, že by se to dělo veřejně?

Prostě by se jednoho dne na odlehlém místě našla ukamenovaná žena, nikdo by nic neviděl, neslyšel a policie by po čase odložila případ pro nedostatek důkazů.

0/0
19.7.2010 9:32

Astartoth

Re: A Vy si myslíte, že by se to dělo veřejně?

Ze by ukamenovali svycarku, aniz by komukoli chybela?

0/0
19.7.2010 9:33

Martin V

Re: A Vy si myslíte, že by se to dělo veřejně?

Když dokážou znásilnit švédku a pak se v TV dozvíte, že je svým oblečením provokovala a může si za to sama...

0/0
19.7.2010 21:04

albertan_bear

Re: A Vy si myslíte, že by se to dělo veřejně?

Svycari jsou ozbrojenejsi a hlavne daleko mene tolerantni ...

0/0
20.7.2010 4:10

zdeseny obcan

Re: chtit muzou :)

Staci pockat generaci dve az se dostatecne namnozi a ze Svycaru si nadelaji otroky.

0/0
19.7.2010 9:39



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.