Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

dino_na_idnes

Není vše tak špatné

Sice mi z toho článku celkově běhá mráz po zádech, ovšem sekání rukou za krádež jako příklad toho, jak zločince opravdu potrestat, má něco do sebe, když proti tomu postavím situaci naší humánní společnosti, kdy se člověk bojí, aby při obraně svého majetku či života agresorovi neublížil a neměl z toho problémy, není mi vůbec jasné, že by mi to "naše" bylo milejší...

0/0
29.11.2010 22:28

Kolumbo

Tohle ovšem

multikulturalistům nevadí, nevedou plamenné řeči proti "netoleranci" a "šíření nenávisti". Proto se ani nekonají žádné soudní procesy, policie nešpicuje uši jako v případě soukromých koncertů "neonacistů". Možná by nacisti udělali dobře, kdyby přestoupili na islám. najednou by všechno, co hlásají, bylo "in" a levice by se mohla pos//rat samým "pochopením".

0/0
28.11.2010 21:29

duhacenzor

Západní

Evropa vymírá od 70.let, východní se připojila v 90.letech, demografie to je to, co rozhodne, sami jste se rozhodli nemít děti, takže se nedivte, že muslimové si Evropu za několik desítek let tak jako tak převezmou. Bez nějakých džihádů, jen prostou demokratickou většinou. A nedivte se ani tomu, že spousta lidí nemá ani chuť tu vaši Evropu proti islámu bránit, co vlastně máme bránit, co jsou to ty evropské hodnoty: rozvody, potraty, euthanasie, homomanželství, "pohřby" bez obřadu a bez zachovávání lidských pozůstatků a děti co se ve škole učí akorát bezmyšlenkovitě namačkat tlačítka a vydeklamovat, že jsou potomky opic, 200 let systematické devastace evropské kultury atheismem, národy vlastníků změněné na národy nádeníků, co pracují na cizím a bydlí v cizím.

Tohle chcete bránit jako "hodnoty", za takovéto "hodnoty" máme nasazovat životy, nad možným zničením těchto "hodnot" máme ronit slzy, nenechte se vysmát - to i ten islám je civilisovanější než atheismus.

0/0
23.11.2010 17:33

paul369

Re: Západní

Také nejsem dvakrát potěšený směrem, který naše civilizace nabírá, ale to co jste napsal, je nemorální a zbabělé. Tuto zemi máme po staletí a je naší povinností ji bránit. Věci, ze kterých jste znechucen se dají napravit, ale musí být kde.

0/0
23.11.2010 18:01

duhacenzor

Re: Západní

:o) Ouplně jsem si sedl na zadek, nenasazovat za ten váš atheismus krk je "nemorální a zbabělé", tož si zkuste ten váš atheismus bránit sami, Evropa je jen vaše, celá dvě staletí, ne naše, jděte nám příkladem, ukažte nám tu vaši odvahu, při pálení našich kostelů a znásilňování našich jeptišek jste jí měli plno, tak se těch mohamedánů zas tolik nebojte. A na změnu je již pozdě - podívej se na kterýkoliv článek o křesťanství, co o nás píšete v příspěvcích:o) třeba viz "...v Polsku si posvětili Krista...":o), tak co vlastně chcete:o), za tyhle fantasmagorické salvy urážek se máme k vám přilísat jako vaši spojenci na život a na smrt, jsme, vážený pane, křesťané, ne psi.

A o budoucnosti se také nebojte, Kristus bude vítěz, i když hluboko po mé i vaší smrti.

0/0
23.11.2010 18:23

vychovany nezdvorak

Re: Západní

To víš že jo.. vy jste nikdy nikoho nepálili a nekžižovali co?? Jste stejní fanatici jako mohamedáni.

0/0
23.11.2010 18:50

jirka3m

Re: Západní

jak je vidno, takový duhacenzor by pálil a křižoval i dnes, kdyby mohl....

0/0
26.11.2010 7:31

raymondchandler

Re: Západní

R^[>-]

0/0
23.11.2010 23:39

2718

Re: Západní

Aaa podle toho co píšete bych vás odhadl na bigotního křesťana. Ono je taky pravda, že ve středověku kdy měla křesťanská církev moc nad kýmkoliv to tady vypadalo asi dost podobně jako teď někde v arábii.

Nedivím se, že v poslední větě prohlašujete islám za civilisovanější. Ono sekání končetin zlodějům, upalování, popravy homosexuálů a popírání práv žen musí znít křesťanovy odkojenému na starém zákoně docela příjemně.

Naštěstí křesťanství za posledních několik století ztratilo svůj vliv. Dost k tomu přispěl souboj Anglie a i dalších mocipánů s papežem, kteří ve vlastním zájmu podporovali proti papeži filozofy a vědce, takže křesťanství postupně nasáklo kacířskými (z pohledu středověku) myšlenkami humanismu a díky tomu si nyní většina křesťanů vykládá svou víru v souladu s ním. I když starý zákon je jedna vražda za druhou. Doufejme že jednou k tomu dospějí i muslimové.

0/0
23.11.2010 19:40

Kolumbo

Re: Západní

Dnešní humanismus je taky cestou do pekel. Namísto Boha tu máte Člověka - nedotknutelného, všemocného, nekonečně cenného. Větší blbost než náboženství.

0/0
28.11.2010 21:33

raymondchandler

Re: Západní

To co jste napsal je nehoraznost, zbabelce ! A ty kecy o tom, ze nas ubyva ? No a co. Je nas proste moc. To, ze bude v Evrope mene lidi, ji jen prospeje. A zeme, kde se lidi premnozuji jak kralici v Australii, si holt budou muset vytvorit takovy system, aby tam mohli existovat ! Hlavni je je sem nepoustet !

0/0
23.11.2010 23:46

Kolumbo

Re: Západní

Evropa je přelidněná, klidně by tu mohla žít třetina, čtvrtina dnešní populace a kvylita života by nijak púodstatně neupadla, naopak. Stejné se ale nedá říct  o muslimských imigrantech - komu se líbí takový život, ať si zajede do Pakistanu.

0/0
28.11.2010 21:31

dino_na_idnes

Re: Západní

Máte pravdu a přijde mi to smutné, přijde mi smutné, že rozhodujícím faktorem pro to, která kultura přežije, je slepá víra v tisíce let staré pohádky, západní kultura se od nich odklonila a je určena k zániku... Docela rád bych se nechal zmrazit a podíval se, jak to bude vypadat za pár století, až islám dospěje do bodu, v němž se dnes nachází křesťanství. Co asi přijde potom? Když se podíváte zpět, i křesťanství zažilo éru, kdy stát a církev bylo jedno a pod pláštěm šíření víry jedna kultura dobývala svět.

0/0
29.11.2010 22:22

Lady Humussprey

Už brzy budeme rádi, že jsme Slované a velké slovanské

národy nás vezmou pod ochranu. Já být na místě i těch mladších, tak si raději občas knížku v ruštině přečtu, abych nevyšla ze cviku.

0/0
23.11.2010 17:24

Gašpo

Re: Už brzy budeme rádi, že jsme Slované a velké slovanské

Zase si to tak nemaľujte, Rusi už majú s muslimami tiež problémov nad hlavu a množia sa a množia....

0/0
23.11.2010 17:30

zdeseny obcan

Re: Už brzy budeme rádi, že jsme Slované a velké slovanské

Rusove netrpi multikulti silenstvim a s problemem u sebe doma se dokazi vyporadat. Viz treba Cecna.

0/0
23.11.2010 21:04

Paxa

Re: Už brzy budeme rádi, že jsme Slované a velké slovanské

No, to bychom si pomohli, to teda jo. Panslavismus propagovaný některými osobnosti našich dějin nám ostatně úžasně pomohl už v minulosti. Málem až do hrobu.

0/0
23.11.2010 17:53

zdeseny obcan

Re: Už brzy budeme rádi, že jsme Slované a velké slovanské

Az budou v Evrope muslimove podrezavat domorodcum krky budeme jeste spendlickem hrabat aby nas vysmivany Ivan zachranil.

0/0
23.11.2010 21:06

raymondchandler

Re: Už brzy budeme rádi, že jsme Slované a velké slovanské

Mas naprostou pravdu,  i Amikum to konecne zacina dochazet.

0/0
23.11.2010 23:49

ovarovitý Kocanda

Pátou kolonu už u nás máme...

http://profil.lide.cz/Alija.Harisovic/profil/

http://vonrammstein.wordpress.com/2010/02/07/co-je-sakra-zac-lukas-lhotan/

0/0
23.11.2010 16:56

RepairDiablo

DS samizdat 2055

Počátkem roku 2055 se donedávna znesvářené bojůvky SKINS (rekrutující se ze zaniklé DS a tzv. nacionálních uskupení především ze zemí bývalého východního bloku) sjednotili v rámci podzemního odporu proti politice vlády UEE - United European Emirates a za tiché podpory zbytků původního nemuslimského obyvatelstva zahájili oficiální partyzánskou válku s muslimskými okupanty. Ještě není nic ztraceno! ;-)[>-][>-][>-]

0/0
23.11.2010 16:49

sarahyna

koho chleba jíš......

.....toho píseň zpívej. Nevím, proč se cpou do VB a dalších zemí, když nehodlaj respektovat jejich zákony a životní styl. Ale pravda....rozpínavost mají v koránu.....Kdy už si konečně přestaneme hrát na inteligenty a konečně se začneme prát taky sami za sebe ?  Články jak "bílí" ublížili "jiným" mají zcela otevřenou diskusi, pod článkem z Krupky diskusi nenajdu.......jsem asi 21 let zpět. Tomu říkám sebezničující kultivování sama sebe.

0/0
23.11.2010 16:12

dropa

Re: koho chleba jíš......

Já ti to řeknu naprosto přesně! Až bude pozdě!!

Samet to určitě nebude!! 

A budou se rozdávat metály lidem dnes pronásledovanejm za údajnou xenofobii, ktará je ale holou skutečností...Rv [>-] Rv EU ;-O

0/0
23.11.2010 17:39

FreeBird

Nebezpeci to je.

Ale cim vice a rychleji se bude napeti stupnovat, tim vetsi sanci na preziti Evropa ma.

0/0
23.11.2010 15:58

Alcator

Muslimská doktrína

"Mílí synové, milé dcery, ploďte děti, protože když bude mít každý správný muslim 7 dětí, můžou ostatní dělat co chtějí, stejně nás nedokáží zastavit."

Jde z toho strach, bohužel.

0/0
23.11.2010 15:44

Kylchap

Proč naše papaláše

nezajímají lidská práva v Saudské Arabii tak jako na Kubě? Aby udělali radost strýčku Samovi?

0/0
23.11.2010 15:16

pefben2

Re: Proč naše papaláše

Proč vaše papaláše nikdy nezajímala lidská práva v Československu? To je blíž, než Kuba a SA.Rv;-€

0/0
23.11.2010 15:20

Pro patria V.

Evropa se opět rozdělí

Evropa se opět rozdělí s tím rozdílem, že na západě budou muslimové.

0/0
23.11.2010 14:38

Censor jedere

Al Britanistan

Válka je v plném proudu a tupí mutlikulti evropané se přiblble usmívají. :-/

0/0
23.11.2010 14:31

torvik

Promena Britanie

v Britanistan pokracuje rychle.....Rv

0/0
23.11.2010 14:07

136N

Re: Promena Britanie

Neboj , taky se dočkáme .

0/0
23.11.2010 14:19

Ottis

Už aby tady...

... ten islám byl a na plno. Už se nemůžu dočkat až bude v ČR zavedena šaria. To bude ale kulturní pošušňáníčko... obohaceníčko...

0/0
23.11.2010 13:35

molok

Nesmyslné zákony

které umožnují soukromé škole vyučovat co chcou, to zase zastánci volného trhu bez regulací něco nedomysleli ... hlavně neomezovat soukromé podnikaní nějakými státními osnovami ;-)

0/0
23.11.2010 13:22

Paxa

Re: Nesmyslné zákony

Ne že bych chtěla radit britskému ministrovi školství, že... Ale pokud nelze soukromým školám diktovat osnovy, snad by šlo soukromou školu zrušit, ne?

0/0
23.11.2010 13:39

136N

Re: Nesmyslné zákony

 No a kde by pak bala demokrac ie a svoboda ? Co takhle svoboda projevu , přece necceš nařizovat co má soukromá škola učit . Co si tam nasadili , to mají . Neboj se taky se dočkáme .

0/0
23.11.2010 14:24

mazlikuzlik

Re: Nesmyslné zákony

Tamní zákony neznám, ale předpokládám, že budou mít nějakou obdobu "navádění k trestnému činu" tzn. že učit děti o tom, že se lidem sekají ruce a nohy je trestné.

Nevím.

0/0
23.11.2010 14:45

BWooley

Re: Nesmyslné zákony

Naopak, jedou v tom s nimi. První i druhá světová válka někomu přinesla slušné zisky. Evropa byla v podstatě srovnána se zemí. Je nutné vytvářet nepřátele.

http://www.liveleak.com/view?i=0f9_1268128895

0/0
23.11.2010 15:17

Pavel57

Návrh postupu

Začal bych tím, že bych věco označil správnými jmény. To co článek popisuje je navádění k trestnému činu ublížení na zdraví a to je trestné všude, rodinné a soukromé školy nevyjímaje. Čili první kolo - učitele odsoudit a zavřít. Druhé kolo - škola bez učitelů přestane fungovat a ztratí licenci. Třetí kolo, rodiče kteří si nenajdou školu jinde a nepošlou tam své děti poruší zákony o rodině a budou vyhoštěni. Máte snad někdo nějaký lepší nápad, než prostě jen a jen ZAČÍT DODRŽOVAT ZÁKONY?

0/0
23.11.2010 13:09

kajcza

Re: Návrh postupu

v článku hovořili o nedělní škole... předpokládám, že ty děti jinak chodí do normálních škol

0/0
23.11.2010 16:53

hanah7

Re: Návrh postupu

Pro začátek dobrý, když se zruší nedělní školy :-)

0/0
23.11.2010 21:30

vlasta78

Ne Anglicane, ale Britove!

Nejsou to anglicke detiR^! Jsou to britske deti islamskeho vyznaniRv

0/0
23.11.2010 13:04

trdelnik

Zacatek konce Evropy, jak ji zname.

Je nutno se prizpusobit, protoze uz je pozde cokoliv delat proti muslimaci Evropy. Rv

0/0
23.11.2010 12:05

Fuck_the_people

Re: Zacatek konce Evropy, jak ji zname.

Proč se přizpůsobovat naplaveninám? Z větší části jsou to imigranti, tak ať ctí zákony dané země. Tím, že se přizpůsobí nové epidemii se nic, zhola nic, nevyřeší. Naopak, je nutné dát jasně najevo, kdo je domácí a určuje pravidla!!

0/0
23.11.2010 12:17

136N

Re: Zacatek konce Evropy, jak ji zname.

R^R^R^!!

0/0
23.11.2010 14:25

Pavel57

Re: Zacatek konce Evropy, jak ji zname.

Já bych řekl, že je nejvyšší čas. Nemám nic proti vyznavačům islámu, kteří učí své děti takovéto věci. Jen nechci, aby se zdržovali na území EU déle než na třídenní přátelskou návštěvu.

0/0
23.11.2010 13:01

Paxa

Re: Zacatek konce Evropy, jak ji zname.

Nebrala bych to tak dramaticky, ono těch "konců Evropy" už bylo tolik, a furt nic. Myslím, že islám nakonec Evropu neovládne, myslím, že tak daleko to státy přece jen zajít nenechají.

0/0
23.11.2010 13:42

0xFF

Re: Zacatek konce Evropy, jak ji zname.

To si ještě v osmatřicátém mysleli skoro všichni.

0/0
23.11.2010 13:57

Paxa

Re: Zacatek konce Evropy, jak ji zname.

To je fakt, ale on to taky - přes všechny hrůzy - nakonec konec Evropy nebyl. Ale šlo mi spíš o to, že léta poslouchám, jak všichni fňukají, že "to je konec", "už nemá cenu něco dělat" etc. Jde mi to na nervy. Nesnáším odezvdanost. A to je to první, co bychom měli překonat, pokud se nechceme nechat převálcovat. Nejen v souvislosti s islámem.

0/0
23.11.2010 14:02

trdelnik

Re: Zacatek konce Evropy, jak ji zname.

Uz JE pozde.

0/0
23.11.2010 15:40

0xFF

Re: Zacatek konce Evropy, jak ji zname.

Tak to naprosto souhlasím. Konec to Evropy také neočekávám, konec Evropské unie ano, ale záleží mi především na tom, aby proběhl v co největším poklidu a (můžou mě vinit ze sobeckosti) nechci se stát utlačovanou menšinou, protože, ať to zní jakkoli buransky, "já" tu byl první a platí tady "moje" pravidla.

0/0
23.11.2010 17:32





Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.