Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

kion123123

Karma

Je třeba jednat, ne diskutovatR^

0/0
9.1.2010 11:33

CrayXLP

Re: Karma

Stejně jako všichni mí přátelé, známí a lidé v okolí JSEM NAPROSTO PROTI, aby se Muslimům byť jediným coulem ustupovalo. Neříkám, že se nesmějí přistěhovat do Evropy, ale pokud ano, PAK!:

a) budou naprosto respektovat Evropskou kulturu, soužití a mravy

b) nebudou se nijak násilně domáhat ústupků vůči svému náboženství (šátky, mešity atd.)

c) jejich nechutné středověké právo šaria NEBUDE NIKDY A NIKDE v Evropě povoleno a navíc bych si přál, aby byla veškerá tyto barbarské zvyky ZCELA VYLOUCENY z Evropské ústavy a Listin základních práv a svobod všech EU zemí.

0/0
11.1.2010 1:16

CrayXLP

Jenže autor si zase vybral z NL deníků jen to, co se mu hodi

Pan autor ale "jaksi" opomenul také docela jednu podstatnou pasáž z citovaného deníku, kde se hovoří o tom, že na základních školách v jiných městech je mnohem méně, nebo dokonce vůbec žádní muslimové a že to velmi závisí na okolí/prostředí.. asi jako kdybyste se zhrozili, že v Janově je v základních školách více Romů než Čechů...   Rv;-€

a tady je ten originál...

Volgens Voorhamme hangt dit samen met de buurt waarin de school is gelegen. ‘In andere stedelijke basisscholen zijn er weinig of zelfs geen moslimleerlingen. Men moet de bedreiging toch niet zoeken op scholen waar op een reguliere manier les wordt gegeven, onder de voogdij van leerkrachten.'

0/0
7.1.2010 0:01

CrayXLP

Re: Jenže autor si zase vybral z NL deníků jen to, co se mu hodi

Typické.. koukám, že každý druhý "autor" se akorát potřebuje exhibicionistky předvést, "..že on taky umí psát".. Reagovat na příspěvky, proto už nemá čas a aby snad svůj výplod někdo z takových zpětně korigoval.. to bychom přeci chtěli už mnoho. RvRv

0/0
8.1.2010 0:30

Mirais

To by měla být povinná četba

Podrobná studie o příčinách islamizece Evropy http://pravdaoislamu.cz/eusifra.pdf

0/0
5.1.2010 15:40

Tuubeen

Zvláštní?

Píšete: "pouze 7% belgických Maročanů uvedlo, že se cítí být Belgičany. Více než polovina z nich pak požaduje, aby jejich partner pocházel z Maroka a 62% z nich je proti sňatku s nemuslimem."

Jenže: myslíte, že kdyby někdo dělal průzkum např. mezi Francouzi usazenými v Alžírsku (dnes asi 100.000, v koloniálním období jich tam žil milion), řekli by, že se cítí Alžířany, nechtějí francouzského partnera a pro sňatek preferují muslimy? Myslíte, že Češi, kteří žijí v Emirátech, se cítí být především Araby? 8-o

0/0
5.1.2010 14:45

zdeseny obcan

Re: Zvláštní?

Ne, ne, ne a ne. Multikulti idoelogii to ovsem nijak nevadi, ta se nejakou realitou omezovat nenecha.

0/0
5.1.2010 16:31

Tuubeen

Re: Zvláštní?

Mám dojem, že nikdy nikdo neslyšel o tom, že by se relativně velká komunita z jednoho kulturního a jazykového prostředí v průběhu několika staletí(!) asimilovala (o integraci lze polemizovat) v prostředí odlišném (a jedno, jak moc nebo málo odlišném - Francouzi ve Vlámsku, Vlámové v Anglii, Němci u nás, Maďaři na Slovensku... ani jejich identita se neměnila). K asimilaci by teoreticky mohlo docházet, kdyby přistěhovalci byli z mnoha etnik s různým kulturním a jazykovým pozadím a kontakt s krajany byl co nejmenší (asimilovaní Maďaři v Súdánu). Ani to ale neřeší případnou krizi identity, která by pak mohla nastat, pokud okolí není schopno integrované imigranty společensky akceptovat (viz mnohé po této stránce podobné případy cikánských dětí adoptovaných do Českých rodin).

0/0
5.1.2010 18:09

Tuubeen

Oprava

českých

0/0
5.1.2010 18:10

zdeseny obcan

Re: Zvláštní?

Protipriklad.

"K asimilaci by teoreticky mohlo docházet, kdyby přistěhovalci byli z mnoha etnik s různým kulturním a jazykovým pozadím a kontakt s krajany byl co nejmenší " - Rimska rise, velka obchodni mesta hlavne na vychode, etnicky tak pestra jak to jen slo. Kdykoliv se ale naskytla prilezitost (bezvladi v metropoli, vetsi valka) tak si sli navzajem po krku (a po majetcich), Rim-Nerim.

0/0
5.1.2010 18:35

kocourek-černý

Také v Německých metropolích

V některých školách v Německu je podíl dětí jak se zde říká "z migračním pozadím", neboť cizinec již je nekorektní až 80 procent. Převážně muslemanů. Samozřejně se to týká převážně metropolí, tedy velkých měst.  Při vyšší životní úrovňi v ČR vás to čeká též. Do dnes u Vás jsou převážně zkrachovalí zizinci ze západu a lidé z východu. Ale zastavit se to nedá.

0/0
5.1.2010 12:49

zdeseny obcan

Re: Také v Německých metropolích

Zastavit se to da, jen to chce dostatek vule a odvahy postavit se ideologii civilizacni sebevrazdy.

0/0
5.1.2010 13:38

killy

Hmmmm .....Tak Belgie už to má za sebou !

;-(;-(;-(

0/0
5.1.2010 11:07

hanzelka.petr

civilizace

bohužel naše západní civilizace končí.... To je fakt který už nelze změnit. Každý sociolog to již dávno ví. Aby civilizace rostla musí mít přírustky, ty nemáme. Vysoký podíl na porodnosti mají rodiny pocházející z jiných kultur. Naše děti již nebudou žít v světě jak ho známe my. Tento proces je již nezvratitelný. Teď se jen ukáže zda to bude dobré nebo ne. Zda se základy naší kultury a demokracie jak ji známe podaří uchytit v jiném prostředí....[>-]

0/0
5.1.2010 8:08

zdeseny obcan

Re: civilizace

Rusko melo v 90. letech udesne nizkou porodnost, jeste nizsi nez u nas. Jenze Rusove se zmatorili a zacali podporovat materstvi - ekonomicky a kulturne. Alespon zatim to funguje a se dari jim porodnost zvysovat.

Evropa jde opacnym smerem - podporuje kulturu ktera se materstvi vysmiva, bere penize lidem kteri berou rodicovskou roli zodpovedne a sype je rychle se mnozicim lehkomyslnym neprizpusobivym a navrch demoralizuje a fyzicky ohrozuje domorodce masivnim importem cizincu.

Zapad si usilovne kope hrob, to vysmivane Rusko bude dost mozna posledni nadeji civilizace.

0/0
5.1.2010 9:31

Livrak 2

Re: civilizace

No jo, jenže tady když se začne podporovat mateřství, tak je jasné kdo toho bude nejvíc využívat a za pár desítek let to bude katastrofa.

0/0
5.1.2010 9:50

zdeseny obcan

Re: civilizace

Ty podminky se daji jiste nastavit tak aby nemotivovaly socialni parazity, jen ta politicka vule u nas jaksi chybi.

0/0
5.1.2010 10:48

Livrak 2

Re: civilizace

Přesně to jsem chtěl napsat, my býlí potřebujem pomoct, tak by měla směřovat pouze k nám, cikáni toto nepotřebujou. Cikánům se pomáhá zase někde jinde v něčom jiným a nám né, tak proč nepostupovat taky tak v tomto směru co se týče podpory porodnosti. at se pomůže každýmu v tom, co potřebuje.R^

0/0
5.1.2010 10:58

admiral666

Re: civilizace

rusky mor ukusuje z evropy dil za dilem, pred prvni svetovou byla moskva skoro na zapadni hranici te mongolske rise a po serii nemeckych porazek je dnes rusko tam, kde v historii bylo nemecko a jeste tlaci polsko pred sebou na zapad.

0/0
5.1.2010 9:51

zdeseny obcan

Re: civilizace

Aby jste za ten rusky mor nebyl jednou vdecny, po tom co se na nas casem prizene smerem od zapadni Evropy.

0/0
5.1.2010 10:45

VentreSaintGrisXX

Re: civilizace

Cože? V Rusku mají vyšší natalitu než mortalitu pouze musulmani, kterých je již cca 40 milionů. Rusové samotní vymírají rychleji, než původní obyvatelé EU a to je co říct...

0/0
5.1.2010 12:53

VentreSaintGrisXX

Re: civilizace

A to nepočítám, že cca 800 000 jich rok co rok z Ruska emigruje na západ...

0/0
5.1.2010 12:54

zdeseny obcan

Re: civilizace

Mate stare informace. Natalita v Rusku se zvysuje a uz prekrocila tu nasi. Emigrace se postupne snizuje a pribyva imigrace (hlavne z okolnich republik kde se Rusu snazi zbavit). V minulem roce pocet obyvatel prestal klesat, poprve or rozpadu SSSR.

Muslimove jsou tam jiste problem ale vsadim boty ze Rusove se s nimi dokazi vyporadat lepe nez zapadni Evropa.

0/0
5.1.2010 13:37

VentreSaintGrisXX

Re: civilizace

Žádné staré informace. Tu natalitu táhnou pouze ti musulmani , Rusové jsou na tom co do natality hůře než průměr EU. A to vypořádání s musulmany, až budou ( a to velmi brzo) menšinou ve vlastní zemi, to bych rád viděl. A to nezmiňuji, že v dohledné době už Sibiř bude vlastnit Čína.  

0/0
5.1.2010 13:55

zdeseny obcan

Re: civilizace

Je jiste mozne ze si je mezi sebou rozdeli muslimove a Cinani. Ovsem tou dobou uz tady bude dlouho panovat kalifat a puvodni obyvatelstvo bude bud otrocit v lagrech a nebo (zeny) slouzit sejkum v haremech.

0/0
5.1.2010 16:34

zohan

Bohuzel,lidem nedochazi kdo je zodpovedny...

vcera se tu resil zakaz veproveho v rakouskych skolach kvuli udajnym 6ti % muslimskych deti -bohuzel malokdo si uvedomi komu to cele vyhovuje,ze nevladnou Rakusaci ale Zide kteri veprove nejedi a radi onen problem hodili na muslimy i kdyz situace vyhovuje hlavne jim .Zidovske nabozenstvi ma prvniho nepritele krestanstvi a potom az jine viry.Proto se nikde neporadaji referenda a situace s mensinami nikde neodpovida nazoru vetsiny obyvatel,proto zakony o "hanobeni viry" atd....8-o

0/0
5.1.2010 7:29

Martin 5

Re: Bohuzel,lidem nedochazi kdo je zodpovedny...

Jsi blbej až to bolí.Rv

0/0
5.1.2010 9:08

wandering star

Občan města?

Odkdy jsou Antverpy městský stát?

0/0
5.1.2010 7:10

Krak

Re: Občan města?

Dej si obklad...

0/0
5.1.2010 8:53

Martin 5

Re: Občan města?

To jste trochu ustřelila, asi takhle k večeru se už nesoustředíte?;-)

0/0
5.1.2010 9:09

admiral666

Re: Občan města?

asi ji sadlo uz obklopuje mozek ;-( a tesi se, az bude muset nosit slusivy stan, to uz nikdo zahyby fald neuvidi a nebude se ji smat ;-D

0/0
5.1.2010 9:39

Livrak 2

Co s tim dělat ?

Jediné řešení je volit nacionalistické strany, nebát se toho,nejsou to žádní fašisté ani nacisté.

0/0
5.1.2010 7:08

Honza Šimák

Re: Co s tim dělat ?

Neříkám, že úplně souhlasím.Chtělo by to nakopat pár hajlujících blbům, kteří poškozují opravdové zájmy nejenom pravice,  protože nahánějí vodu na mlýn těm, kteří současný stav obhajují a mnohdy jsou za něj zodpovědni ..Jinak máte pravdu v tom, že dnes je každý,  kdo se proti současnému stavu v této problematice ozve,  nazýván fašistou, rasisto, nacistou a bůh ví čím ještě.

0/0
5.1.2010 7:30

Livrak 2

Re: Co s tim dělat ?

Ano, všechny nacioanalistické strany jsou okamžitě v médiích označeny za rasistické a pomalu nacistické a já nevim co ještě. Např naše Národní strana neměla s nacismem ani fašismem nic společného a naopak s podobnýma stranama u nás byla na kordy. Jak byla prezentována v médiích bylo otřesné.

0/0
5.1.2010 7:47

Honza Šimák

Re: Co s tim dělat ?

 To, že jsou tyto strany na ,,kordy" je právě  chyba.Každá z nich prosazuje jen svůj program, i když jejich programy jsou v podstatě totožné až na maličkosti a způsob jejich prosazování. A v každé je někdo, kdo chce být šéfem.Takže těm šéfům vlastně nejde o věc, ale o moc.Nejsem zrovna zastánce parlamentní demokracie, ale v těchto případech, pokud chci veřejnost přesvědčit, že mě jde o problémy a ne o moc, musím se umět s ostatními domluvit . Další věc kterou děláte blbě, jsou zbytečné provokace, jako bylo vyhlášení ,,konečného řešení cikánské otázky".To byla pěkná hovadina, která jen poškodila mnohdy rozumné výzvy k řešení problémů menšin. Nahráli jste tím jen pseudohumanistům a ochráncům lidských práv. Paní předsedkyně NS je jedna z mála vysokoškolsky vzdělaných lidí, v těchto stranách/myslím tím strany označované, i když nevím proč, za ultrapravici/ a ta iniciativa ke spojení by měla přijít právě od ní. Jinak není, i když se může zdát u DS, pokud ji nezakážou, opak, šance na úspěch.

0/0
5.1.2010 8:50

admiral666

Re: Co s tim dělat ?

cikani jsou nasi cikani, nechapu brojeni proti nim, kdyz za dvermi jsou hordy muslimu. Cikani budou ti posledni, kterym by se islam hodil, budou vrazdit muslimy odhodlaneji, nez lecktery cech.

0/0
5.1.2010 9:42

Livrak 2

Re: Co s tim dělat ?

Nechápeš brojení proti nim? Tak to ti závidim, já mám jiné zkušenosti s nima poněvadř řiju v místě kde jejich koncentrace je víc než velká.

0/0
5.1.2010 9:49

Honza Šimák

Re: Co s tim dělat ?

Mýlíte se.  Nebudou. Jsou po většinou zbabělí a když jim hrozí opravdové nebezpečí, ne vymyšlené jako tady, brečí a žádají pomoc druhých, třeba i těch ,,zk-rv-ných Čechů, jak nás rádi titulují i prostřednictvím televizní obrazovky.To, ale neznamená, že nemají občas pravdu.Před lety se na severu našeho státu usídlila na čas, dosti početná albánská komunita. Samozřejmě, že si lezli s cikány ve svých ,,aktivitách" do zelí.Cikáni netušili s kým mají tu čest a mysleli si, že se s nimi bude toto etnikum párat jako místní gádžové.Získali nemilou zkušenost a začali upozorňovat na nebezpečnost Albánců a žádat naše úřady o ochranu.Jinak souhlasím, že problém s cikány je uměle vytvořený  problém, odvádějící pozornost občanů, od opravdu závažných problémů v tomto směru. Mezi ně počítám i Vámi zmíněné muslimy, ale i pseudohumanisty.

0/0
5.1.2010 10:06

Livrak 2

Re: Co s tim dělat ?

Souhlasim, s tim konečným řešením cikánské otázky to přepískli. I když s tim v podstatě drtivá většina obyvatel souhlasí, takhle se to nedělá. Mám dojem že trochu chtěli kopírovat DS, jak se DS dost těmito výroky dostala do povědomí občanů a začala být populární.. Jinak Národní strana byla strana kde kdysi byli takoví velikáni jako Jungmann, Smetana, Rašín, apod, tito lidé se nazývali patrioty a byli kdysi v Národní straně. A co se týče pani Edelmannové, nemůžu říct nic jiného než obdiv.

0/0
5.1.2010 9:47

Honza Šimák

Re: Co s tim dělat ?

Tam kde je jen obdiv a ne myšlení to vždy spěje k průseru.Mimochodem, žil jsem 15 let v baráku mezi cikánama.

0/0
5.1.2010 10:03

Livrak 2

Re: Co s tim dělat ?

Ok, takže nebdivovat.

0/0
5.1.2010 10:12

Honza Šimák

Re: Co s tim dělat ?

To jsem neřekl, ale chce to přitom i myslet a ne slepě věřit. Vidět a upozorňovat na možnou škodlivost některých rozhodnutí pro plnění programu strany, ale i na možnou ztrátu přízně voličů, díky ukvapeným gestům.Pokud není upozorněním člověka s takovým postojem pro věc dopřána pozornost funkcionářů strany , tak je to špatně. To neznamená, že by to upozornění mělo být akceptováno, ale mělo by se o těchto nebezpečích jednat a pak se podřídit názoru většiny.V případě, že se však názor většiny odklání od původního programu je lépe takovou stranu opustit.

0/0
5.1.2010 10:33

Honza Šimák

Re: Co s tim dělat ?

 Do podvědomí občanů se dostala tím, že se nebála střetů, i když to na čas pohnojila ve vztahu policie vůči takzvaným nacionalistickým stranám, protože ty do té doby na rozdíl od takzvané ultralevice neničili majetek a nenapadali policisty.I když v jejich případě šlo jen o aktivní obranu, ale škody to, i když krátkodobé přineslo.Jinak, ale tato strana sama nic nezmůže, protože voličskou základnu má jen v některých krajích a i kdyby se dostala do parlamentu, své hlavní programové body může těžko prosadit.

0/0
5.1.2010 10:22

Livrak 2

Re: Co s tim dělat ?

No, jestli to půjde takhle dál, za nějakých 30 až 40 let budou tyto strany více vidět a budou zřejmě i volitelné.můžeme čekat vznik těchto stran a já tomu fandim.

0/0
5.1.2010 10:26

Honza Šimák

Re: Co s tim dělat ?

 Za nějakých 40 let, jestli to takle půjde dál, tady nebudou žádné strany ani národy Evropy, ale jen Muslimové a nevěřící otroci a to budou naši potomci.

0/0
5.1.2010 10:36



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.