Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

kion333

Karma

Také jsem podepsal, ale už diskutuji pouze okrajově protože to nemá smysl.

Evropským "politikům" je ukradené co si lidé myslí, nehájí jejich zájmy klidně by prodali vlastní matky a klidně prodávají svobodnou budoucnost svých dětí, proto se řídím slovy Romana Jocha:

"Pokud by západní civilizaci hrozil v důsledku politické impotence levice(pod to si dosaďte dle libosti- multikulti, pseudohumanismus, zelené aktivity....)má pravice právo nastolit autoritativní režim!!!"

Takže cvičím pilně střelbu, nastupuji kurz Krav Magy, obnovuji členství v záloze AČR.

Já už se prostě odmítám na tohle svinstvo nečinně dívat!!

0/0
13.9.2010 18:24

kion

Re: Karma

oprava výroku:

"Pravice má právo nastolit autoritativní režim, pokud by v důsledku

politické impotence levice(viz.výše popsané aktivity neomarxistůa

jejich různých forem)hrozil zánik západní civilizace"!!!!!

0/0
14.9.2010 0:24

egypttwo

ainiciativa antimesitahk

Doporučuji www. AntiMesitaHK.cz a na FB poté skupinu www.AntiMesitaHK.cz.R^

0/0
11.9.2010 15:58

Camino

Re: ainiciativa antimesitahk

nasla, podepsalaR^

0/0
12.9.2010 17:42

truepapas123

Re: ainiciativa antimesitahk

..také jsem podepsal..

0/0
12.9.2010 17:46

ta, která nejsem

Jen dva prstíčky tam strčíme...

0/0
8.9.2010 22:13

Orde Wingate

Huntington

Huntington pravdivě píše ve svém Střetu civilizací, že se Islám zakopává ve svých

pozicích a o jeho kulturní "hodnotě" jej přesvědčujeme my sami těmi

věčnými ústupky, slabostí a neschopností se rázně postavit za dědictví

vlastní - ačkoli to nás dovedlo neskonale dál.

0/0
8.9.2010 21:41

Tecumtha

Islamofilové obviňují jiné ze lži

;-D;-D;-D;-Dto jsou mi paradoxy. O tom jak muslimové (ne)drží slovo při jednání s jinověrci nebo bezvěrci je možno psát ságy.  Evropští a američtí i asijští investoři a podnikatelé působící v muslimských zemích by mohli vyprávět ..........

0/0
8.9.2010 13:31

MichailCZ

lžete vy

Lžete vy, autore. Lžete o tom, co je právo takíja, lžete o tom, že někdo zmínil 3 studenty. RvRv

0/0
8.9.2010 13:26

Camino

Re: lžete vy

MichailCZ, mate na svem blogu ode mne prispevek, ze jsem pro IzraelR^

0/0
9.9.2010 19:44

Tecumtha

Jen aby to nezapadlo - doporučuji si toto pročíst

všem, a zvláště islamofilům : http://pavelkolar.blog.idnes.cz/c/127870/Mala-exkurze-do-arabskeho-sveta.html

0/0
8.9.2010 11:56

Niktor

Takíja

Jiří Novotný, jste to vy, kdo lže. Anebo v\ možná nelžete, vy jste jen příliš velký ignorant na to, abyste se o islám zajímal seriózně. Pro muslimy NENÍ dovoleno lhát "pro dobro islámu". Takíja, o které mluvíte, je princip specifický pro ší'itský islám a ten dovoluje pouze za určitých okolnosti ZAPŘÍT vlastní náboženské vyznání (vzniklo to kvůli potřebě ší'itů bránit se proti utlačování a násilí ze strany převažujících sunnitů).

Pokud mi tu chce někdo oponovat, tak prosím aby rovnou připojil citace z Koránu či hadísů, které podporují jeho názory.

0/0
8.9.2010 11:36

Niktor

Re: Takíja

Ha, vidím, že nejsem první, kdo si vašeho lhaní o lhaní všiml :-)

0/0
8.9.2010 11:49

Yurek

Re: Takíja

http://www.tafsir.com/default.asp?sid=3&tid=8052

0/0
8.9.2010 17:23

Yurek

Re: Takíja

Verše 28-32 se zabývají převážně varováními před Alláhovým soudem, verš 28 ale varuje, ať “si věřící neberou nevěřící za přátele místo věřících!” (slovo zde použité znamená více než nahodilé přátelství, ale spíše spojenectví), “leda v případě, že byste se od nich obávali nějaké hrozby”. To je základ představy, že věřící mohou pod tlakem legitimně lhát nevěřícím. Slovo použité pro “chránit se” (zde jsou oba české překlady poněkud nepřesné - “leda v případě, že byste se před nimi bránili” - pozn. př.) je v arabštině tuqatan, podstatné jméno slovesné od takíjatan - odtud stále známější výraz takíja.

0/0
8.9.2010 17:07

Yurek

Re: Takíja

Ibn Kathir říká, že fráze, kterou Pickthall překládá jako “leda v případě, že byste se před nimi bránili” znamená, že “věřící v některých oblastech nebo časech strachu mohou pro vlastní bezpečnost před nevěřícími navenek projevovat nevěřícím přátelství, nikdy ale vnitřně. Například Buchari zaznamenal, že Abu ad-Darda řekl, ‘Usmíváme se do tváří některých lidí, ačkoliv naše srdce je proklíná’.

0/0
8.9.2010 17:08

Niktor

Re: Takíja

To jste popsal, z jakých koránských veršů se ta takíja odvozuje. Smyslem mého postu ale bylo sdělit, že takíja neznamená jakékoli lhaní jakýmkoli nevěřím, ani žádné "lhaní pro dobro islámu" a už vůbec ne lhaní o islámu samotném.

0/0
8.9.2010 18:13

nechci vyrusovat

Re: Takíja

Pro dobro islámu není nemožné se občas sebevražedně odpálit. Jenom kdyby to současně nepostihovalo ty "nevěřící psy" !

;-D;-D;-DRv

0/0
8.9.2010 20:26

Orde Wingate

Ummah

 „Brzy prorazíme do severní polokoule.

Budeme ji dobývat tak, že vaše území zalidníme našimi dětmi. Ovládneme

ji dělohami našich žen.“ pronesl alžírský prezident Boumedienne v r. 1974. Bylo už také zdokumentováno z řady TV přenosů na arabských televizích, jak kazatelé v mešitách kážou o tom, jak se blíží den, kdy bezbožný Západ bude muslimy ovládnut. Jsou to veřejně dostupné informace, jen před nimi nestrkejme hlavu do písku. Na Youtube je rovněž až překvapivě mnoho videí, které vytvořili sami muslimové z různých částí světa. Většinou to jsou jen sekvence záběru na zbraně muslimských zemí, odhodlané šiky s kalašnikovy a to celé doprovázeno výkřiky o tom, aby se muslimští bratři ze všech zemí spojili (Ummah). Proti komu asi ...

0/0
8.9.2010 11:16

český_vesničan

Re: Ummah

..proti sobě přece.....

0/0
8.9.2010 11:18

Orde Wingate

Re: Ummah

Proti nepřátelům Proroka přece.

0/0
8.9.2010 11:25

Tuubeen

Re: Ummah

Asi to okopíroval od Barrota: "Vytvoření rasy míšenců je nejsnadnější cesta k ovládnutí Západní Afriky". To víte, 20. století...  Jenže Boumedienne tím aspoň nemyslel, že by se to zalidňování dětmi mělo dít tak, že zalidňující muži budou za účelem oplodnění hromadně znásilňovat místní ženy...:-/

0/0
8.9.2010 14:13

Orde Wingate

Re: Ummah

Zeptejte se norské a švédské policie na statistiky znásilnění. A z jaké skupiny se rekrutuje přes 70% pachatelů.

0/0
8.9.2010 22:07

Tuubeen

Re: Ummah

Ta znásilnění jsou také podporována oficiálními místy? Doporučena směrnicemi? Beztrestná? Je pronásledována rodina ženy, která se nepodrobí? A ženy zůstávají povinně s násilníkem, dokud neotěhotní, a teprve pak je vrátí domů k rodině, aby jim za pět šest let odebrali děti a strčili je do sirotčince?

0/0
9.9.2010 8:28

Orde Wingate

Re: Ummah

K mému úžasu, jak se zdá, vy se na ten proces, který popsal Boumedienne,  vyloženě těšíte.

0/0
8.9.2010 22:09

SYETEY-KOTZOUR

fandím Hradeckým

....snad se najde způsob jak jim to zkomplikovat:-)

0/0
8.9.2010 11:13

Pavel Skeptik1

Tady!

http://www.antimesitahk.cz/

0/0
8.9.2010 12:39

SYETEY-KOTZOUR

Re: Tady!

podepsáno

0/0
8.9.2010 12:45

Camino

Re: Tady!

Diky Pavle. Vcera to z nejakeho duvodu zmizelo, ale pak jsem to nasla a podepsala.

0/0
9.9.2010 19:45

český_vesničan

..souhlasím s mešito v Hradci...

..za předpokladu, že bude stát křesťanský kostel v Mecce.....

0/0
8.9.2010 10:55

Aaron71

Re: ..souhlasím s mešito v Hradci...

Ano. Protože Hradec Králové je nejvýznamnějším poutním místem křesťanů z celého světa.

0/0
8.9.2010 10:59

Deleter

Re: ..souhlasím s mešito v Hradci...

OK, stačí Abu Dhabi.

0/0
8.9.2010 11:11

Tuubeen

Re: ..souhlasím s mešito v Hradci...

V tom  případě není o čem mluvit. V Abu Dhabi je kostelů hned několik. Tady máte i obrázek a adresu aspoň jednoho (jinak je tam křesťanských modliteben minimálně šest, o kterých vím) http://maps.google.cz/maps/place?hl=cs&um=1&ie=UTF-8&q=abu+dhabi+church&fb=1&gl=cz&hq=church&hnear=Ab%C3%BA+Dhab%C3%AD+-+Spojen%C3%A9+arabsk%C3%A9+emir%C3%A1ty&cid=4928176798443758673

0/0
8.9.2010 13:45

Deleter

Re: ..souhlasím s mešito v Hradci...

Chci stavbu novýho.:-)

0/0
8.9.2010 16:37

Tuubeen

Re: ..souhlasím s mešito v Hradci...

Psal jste "za předpokladu, že bude stát křesťanský kostel" - no vida, a na to ani nemusíte čekat, už stojí, v několika provedeních. ;-)

0/0
9.9.2010 8:30

Orde Wingate

Re: ..souhlasím s mešito v Hradci...

Kdy byl naposledy na muslimském území postaven nový kostel? Naposledy za Byzantské říše.

Mimochodem, Aarone, když jste pobýval v Egyptě, co říkáte na to, že před půl rokem tam dav muslimů vtrhl na bohoslužbu koptské církve v Nag Hamadi a přímo v kostele ubili 7 lidí. A to je jen jedna z podobných věcí, které se dějí neustále křesťanům, žijícím pod nadvládou Půlměsíce. Není prostor to začít vyjmenovávat.

0/0
8.9.2010 11:24

Tuubeen

Re: ..souhlasím s mešito v Hradci...

Byzantská říše ještě existuje? 8-o Zas tak moc stavby křesťanských kostelů nesleduji, ale neuniklo mi, že třeba před dvěma lety byl vysvěcen nový kostel v Kataru ( http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/7297808.stm) , a že některé kostely v Bagdádu mají datum výstavby kolem roku 1980 - 90. Vzpomínám si na dostavbu katolického kostela v senegalském Kaffrinu asi před dvěma lety, a na většinově muslimským státem dotovanou výstavbu kostela v dakarské čtvri Grand Yoff asi před rokem.

0/0
8.9.2010 14:05

Deleter

Re: ..souhlasím s mešito v Hradci...

Který z nich je kostel československé církve husitské? No? ;-D

0/0
8.9.2010 16:39

Orde Wingate

Re: ..souhlasím s mešito v Hradci...

No, radostí si mohou zavýsknout tamní křesťané. Stejně jako v Číně a kdekoliv kde vládli či vládnou komunisti. Těm pár, kteří se zdají dostatečně servilní, velkoryse dovolíme kostel ... ale že většinu z nich šikanujeme, vězníme (za čtení Bible například) případně čas od času rovnou pár zmasakrujeme, aby si moc nemysleli.

0/0
8.9.2010 22:13

Tuubeen

Re: ..souhlasím s mešito v Hradci...

Nevím, jak to mají v Iráku, ale v Senegalu? Vězní za čtení Bible? Letos 15. srpna tam začala vysílat katolická rozhlasová stanice. Co tam čtou, nevím, ale Korán to asi nebude. A že servilním povolí stavbu kostelů? Na konci loňského roku naštvaná křesťanská mládež napadla v katedrále prezidentova mluvčího a následně házela kamení po policii, protože se jí zdálo, že prezident (muslim) výrokem "Ježíš byl člověk" urazil jejich víru. Prezident se dlouze omlouval...

http://sadio.blog.idnes.cz/c/117166/Silvestr-v-Senegalu-nabozenske-nepokoje.html

0/0
9.9.2010 8:35

Tuubeen

Re: ..souhlasím s mešito v Hradci...

Vida, ještě jsem přehlédla zmínku o masakrech... V Senegalu se za celou jeho historii odehrál jeden bombový atentát. Nálož vybuchla v květnu 1980 v Ziguinchoru na náboženském shromáždění muslimského bratrstva Layenů. Za atentátem stáli separatisté pod vedením abbého Diamacouna. :-/

0/0
9.9.2010 8:38

aisha

Re: ..souhlasím s mešito v Hradci...

tak co takhle šup s mešitou do Vatikánu ;-D

0/0
8.9.2010 14:58

Yurek

Re: ..souhlasím s mešito v Hradci...

Klidně, papež už vám do řiti beztak leze..Rv

0/0
8.9.2010 17:30

Aaron71

Mešita do Hradce Králové patří

Tak jako do všech ostatních krajských a okresních měst v ČR. Není na nich nic divného a pokud si ji sami zafinancují? Je to rozhodně přínos.

0/0
8.9.2010 10:39

Tecumtha

Re: Mešita do Hradce Králové patří

Ano- mešita přinese ... více muslimů, radikalismus a nenávist. Kulturní a sociální obohacení minimálně, nebo vůbec.Rv

0/0
8.9.2010 11:00

Aaron71

Re: Mešita do Hradce Králové patří

Radikalismus a nenávist přináší už to, že se o nějakém islámském centru diskutuje. A to je nebezpečné.

0/0
8.9.2010 11:03

Tecumtha

Re: Mešita do Hradce Králové patří

o nebezpečí se MUSÍ diskutovat. Nebezpečné by naopak bylo utajování a mlčení.

0/0
8.9.2010 11:04

Aaron71

Re: Mešita do Hradce Králové patří

Nebezpečí je jinde. Výchova ke kultu války, intoleranci a přehlížení domácího násilí.

0/0
8.9.2010 11:07

Deleter

Re: Mešita do Hradce Králové patří

= islám. Stačí se podívat do Velké Británie, Francie, Německa, Holandska, Belgie...

0/0
8.9.2010 11:09

Tecumtha

Re: Mešita do Hradce Králové patří

ano - jak již přede mnou reagoval Deleter ... právě jste detailně charakterozoval Islám. Díky.

0/0
8.9.2010 11:30



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.