Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

failchen

moslimovia

Mnohi vitali multi kulti  a dufali v pokojne a priatelske spoluzitie ludi vsetkych farieb pokozky.

Veci sa vsak vyvinuli inak.

http://downloads.cbn.com/cbnnewsplayer/cbnplayer.swf?aid=17933

0/0
24.2.2011 17:29

Nasty Jahman

Tak si tu zanadáváme...

na muslimy a co dál ? Zakáže jim někdo sem cestovat, žít tady ? Ne...vždyť jak bylo poznamenáno, jsou z toho pro nás na druhou stranu slušný peníze...a to je koneckonců jediné co Evropana zajímá. Ostatní je mu šuma fuk...podobně to bylo před 2. sv. válkou...A co tak mají v Něměcku Hitlera,a  co že tam zavírají žídy ,a co jako že Hitler je už v Československu, v Polsku .....koho to zajímá , dokud to není u mě na dvorku. Takže dál tu budeme hlásat svobodu náboženského vyznání, až to přeroste v jeden velký průser....podle mě tohle už dávno válka je.

0/0
24.2.2011 14:10

nocnizvire

multikulti

Když vidím ty čmoudy, tak bych se poblil.....nerozumím těm holkám. Ať žije a vzkvétá multikulturní společnost, ať žije nalitej Havel a Van Ropuch

0/0
23.2.2011 22:24

galileo_galieovic2

multikulturní obohacení

a humanitární bombardér opět mlčí

0/0
5.2.2011 6:44

pingu1

.. to jako holky nejedly zadny veprovy...

:-/

0/0
1.2.2011 19:07

Lesní sběř

Což o to morálku...

...hlavně vkus ty holky nemají. Vkus a pud sebezáchovy. Když se podívám na ty křivé žabí držky, chce se mi zvracet, a to jsem ještě dneska nic nejedl. :-P

0/0
1.2.2011 15:02

Brutvann

To jsou krásy multikulturní společnosti !

Ať žije Havel ! V

0/0
1.2.2011 4:57

SYETEY-KOTZOUR

Re: To jsou krásy multikulturní společnosti !

tééé lásky kolem....taky to vnímáte? A to je teprve únor;-D

0/0
1.2.2011 14:23

jirkan01

Nechápu ten údiv.

Že muslimové až na vyjímky, do slušné společnosti nepatří, to snad ví každý, bohužel kromě politiků, kteří jsou z arábie placení. Z koránu jasně vyplývá, že tohle je to povinnost správného muslima. Na druhou stranu, i ty holky jsou dost blbý, když se chytnou na exotický vzhled a prachy Araba a pak si stěžujou. Prostě naše civilizace nejsou slučitelné, ať si sem jejich princové klidně jezděj na výlety, ale jestli se nevzdají svého pedofilního guru, ať se tu neusazují.

0/0
31.1.2011 23:05

Ocas5

Repatriovat

Jediná cesta, jak z toho ven, je zastavit příliv imigrantů z muslimských zemí, a to za každou cenu. I kdyby se po nich mělo na hranicích střílet! A ty, kteří páchají zločiny a porušují zákony hostitelské země, bez milosti vykopnout do země původu.

0/0
31.1.2011 16:19

SYETEY-KOTZOUR

Re: Repatriovat

Británie by se měla po vzoru Německa konečně také otevřeně vyjádřit k "menšinám" bez příkras a hyperkorektnosti....následovat by mohly i ostatní země a nakonec by neškodila opatření na úrovni celé EU, která by ta multikulturní harakiri konečně nadobro zarazila.

0/0
31.1.2011 16:22

Antonín, topič

Re: Repatriovat

Británie se už vyjádřila, pokud se nemýlím.

0/0
17.2.2011 18:56

Antonín, topič

To je zajímavý názor,

ovšem neřeší, co s lidmi, kteří zlobí, a přitom jsou již druhou generací, narozenou v Evropě. Ti mají zemi původu Británii, Francii, Belgii...

0/0
31.1.2011 16:27

nicolbolas

Re: To je zajímavý názor,

je to utazka definice? otec nebo matka imigrant? nashledanou......

0/0
31.1.2011 21:50

Antonín, topič

Re: To je zajímavý názor,

To je nepochybně v rozporu LZPS.

0/0
17.2.2011 18:56

hanah7

Re: Repatriovat

Jenže teď, zdá se, nebude ta nejvhodnější doba k takovým krokům, bohužel. Z arabských zemí se určitě budou hrnout davy uprchlíků z obav před radikálními muslimy a těžko rozlišovat, kdo má opravdu strach a kdo jen využije situaci.....

0/0
31.1.2011 17:15

nicolbolas

Re: Repatriovat

prave o to je vhodnejsi doba konecne imigranty vykopat

0/0
31.1.2011 21:49

nicolbolas

Re: Repatriovat

R^

0/0
31.1.2011 21:49

mandy12

muslimove

Je spousta zlocinu ktere pachaji muslimove v Evrope a kazdy se boji na to poukazat.

Pokud je to vsak naopak, tak to ziska celosvetovou pozornost. Urcite si kazdy pamatuje, ze pred par lety byla v Nemecku zavrazdena muslimka. Byla to rasisticky motivovana vrazda a venovalo se tomu strasne moc pozornosti snad vsude na svete. Kdyz byl ale v roce 2004 v Glasgow brutalne umucen a upalen zaziva 15-ti lety kluk, tak o tom nebylo nikde ani zminky. Byl nahodnou obeti bandy pakistancu, kteri se rozhodli zabit nejakeho nemuslima. 

0/0
31.1.2011 13:20

NTPT_V_EXILU

Aplikoval bych právo Prasija

Jinými slovy pachatele tohohle zvěrstva  prostě SPRASIT... Zaživa  zašít do  prasete, umlít a nechat sežrat psům. To celé na video a vystavit na youtube.;-€

0/0
31.1.2011 13:15

Coldboy

Re: Aplikoval bych právo Prasija

Wow. Tak jestli je alternativa muslimského uvažování tohle, tak to poteš koště... 8-o

0/0
31.1.2011 13:45

pingu1

.. no proste to chce aplikovat pravo scharia..

;-)

0/0
31.1.2011 12:40

Mychal.B.

Normální multikulturní obohacení, ne?

:-/

0/0
31.1.2011 11:02

Niktor

Akshay Kumar

Článek jsem nečetl, ale podíval jsem se na ty screenshoty a chtěl bych autora upozornit, že Akshay Kumar je hinduistické jméno (v Indii podle jména snadno poznáte vyznání dotyčného) a shodou okolností se stejně jmenuje jeden slavný herec... Tedy asi nepůjde tak úplně o "muslimský gang"....

0/0
31.1.2011 11:01

jiri-j

Re: Akshay Kumar

Mohl patřit k těm 3 nebritského původu.

0/0
31.1.2011 11:34

hanah7

Re: Akshay Kumar

velká chyba, že jste článek nečetl. Právě na vaše argumenty na obhajobu muslimů a islámu jsem byla hodně zvědavá. A asi nejen já.

0/0
31.1.2011 11:40

Toman10

Re: Akshay Kumar

Jste blbá nebo co? Jaké vymyslíte argumenty při prokazatelném znásilnění - "že je "provokovaly,?"

0/0
9.2.2011 15:30

pingu1

Re: Akshay Kumar

..v Indii mozna..:-P

0/0
31.1.2011 12:49

Niktor

Re: Akshay Kumar

Ne, vážně, Indičtí / Pákistánští / Bangladéští muslimové používají turkická, perská, případně arabská jména. I případné konvertité si jména mění. Někdo jménem "Akshay Kumar" prostě není muslim, ale hinduista (nebo ateista z hinduistické rodiny).

0/0
31.1.2011 13:00

Lobo - obchodník s mozky

Re: Akshay Kumar

Pak že multikulti nefunguje! A přitom jsou muslimové natolik otevřenou společností, že klidně přiberou do party hinduistu. Tak nějak jsi to myslel?

0/0
31.1.2011 13:17

hanah7

Re: Akshay Kumar

Nechte Kumara kumarem, Niktore, a napište co si myslíte o muslimském znásilňovacím komandu ?Nebo kvůli tomu jménu chcete zpochybnit obsah článku ?

0/0
31.1.2011 13:30

Niktor

Re: Akshay Kumar

Nevím, co si o něm mám myslet, nic moc jsem o tom nečetl a tento článek ani číst nehodlám, neboť o prolhanosti pana Novotného už vím svoje z jeho předchozích článků. Ani nevím, jestli je ten gang "muslimský", neboť už víme, že mají v partě minimálně jednoho hinduistu. Pochopitelně, pokud jde o gang Pákistánců, tak je samozřejmé, že jeho členové jsou převážně muslimové, protože Pákistánci jsou převážně muslimský národ. Stejně tak třeba italské gangy (třeba v USA) jsou z větší části naplně katolíky a nikomu to nepřijde zarážející a americké noviny nemluví o "katolické mafii".... Co se týče islámu, tak ten považuje znásilnění za těžký hřích a jako trest pro pachatele stanovuje smrt.

0/0
31.1.2011 13:47

hanah7

Re: Akshay Kumar

V Británii fungují některé soudy podle práva šaríja, že ? Uvítala bych, aby byli souzeni svými bratry ;-).

0/0
31.1.2011 14:04

Niktor

Re: Akshay Kumar

Ano, stejně jako tam fungují židovské halachické soudy - jejich činnost je omezena převážně na záležitosti rodinného práva, trestní práva neřeší a ani řešit nesmí.

0/0
31.1.2011 14:06

hanah7

Re: Akshay Kumar

Taky proč by, nezdá se, že by tam pracovaly židovské znásilňovací gangy.....

0/0
31.1.2011 14:25

Niktor

Re: Akshay Kumar

To co platí pro soudy halachické, platí samozřejmě i pro ty šarí''átské... Myslel jsem, že jste to pochopila.

0/0
31.1.2011 14:28

hanah7

Re: Akshay Kumar

Ano já to vím. Jen bych si přála, aby je mohli soudit podle šaríji, protože by si to zasloužili. ;-O

0/0
31.1.2011 14:53

Niktor

Re: Akshay Kumar

btw. Už dřív jsem ohledně tohoto případu narazil na článek samotných autorů studie o "znásilňovacích ganzích", kteří upozorňují, že média zobecnily výzkum provedený na malém, nereprezentativním vzorku (dvě policejní operace) - http://www.guardian.co.uk/law/2011/jan/06/child-sex-trafficking-racial-stereotyping

Mimo to, se v článku opravdu mluví o "gangu britských Pákistánců", takže platí to, co uvádím v předchozím příspěvku. Opravdu není zarážející, že většina Pákistánců jsou muslimové :-)

0/0
31.1.2011 14:05

hanah7

Re: Akshay Kumar

A tím chcete říct co ? Vyvrátit, že muslimové znásilňují ve velkém nemuslimské dívky ?Dvě policejní operace jsou pro vás nereprezentativní  ? Je to v malém, takže se vlastně nic nestalo ?

0/0
31.1.2011 17:23

Niktor

Re: Akshay Kumar

Já nechci říct vůbec nic, ale autoři té studie pravděpodobně chtějí říct, že dvou policejních operací nelze vyvozovat obecné závěry typu "muslimové nám tu znásilňují nemuslimky" (btw. píše se tam, že mezi obětmi jsou i Bangladéšanky - to asi nebudou zrovna křesťanky; tvrzení, že oběťmi jsou nemuslimky, možná protláčí notorický lhář Novotný, ne již tak britský tisk), ne že se nic nestalo...

A uvedu příklad, jak je to s tou generalizací: Pokud americká policie odhalí v nějakém místním Chinatownu dvě drogové mafie, tak pak nemůžu prohlásit, že jsou USA zamořeny Číňany obchodujícími s drogami...

0/0
31.1.2011 17:32

Camino

Re: Akshay Kumar

Nezalezi na tom, odkud pochazel jeden, ci vsichni....podstatne je, ze jsou jedne viry.;-O

0/0
1.2.2011 5:20

Sergeant survived

Re: Akshay Kumar

Připojuji se k žádosti hanah.

Nemudrujte o původu jména jednoho člověka a vyjádřete se k případu.

Děkuji.

0/0
31.1.2011 13:46

sent

Co kdo chce po nmuslimech.

Na prvni pohled inteligentni mili chlapci.Tohle potkat na ulici tak zdrham co můžu.Co ty holky na tomhle viděly.I když pravda,Angličanky jsou kapku jiné.Šest let jsem pobýval v GB a neni zvláštnosti,když se taha šikovna holka s takovouhle opici.Pak neni čemu se divit.

0/0
31.1.2011 10:51

Ocas5

Re: Co kdo chce po nmuslimech.

To''s nemusel jezdit tak daleko. U nás se to děje taky. Je spousta hloupých bílých holek, kterým se líbí tyhle snědé typy chlapů. A když začnou přemýšlet vagínou, tak na kulturní rozdíly nehledí, dokud není pozdě. Takové články by měly být povinná četba pro dívky od II. stupně ZŠ.

0/0
31.1.2011 16:15

Camino

Re: Co kdo chce po nmuslimech.

Radobea, katkokota, amamri, Lucinka, proctonejde - ta je pouze diskutujici, ty ostatni jsou, jak vsichni vite zdejsi blogerky-konvertitkyRv

0/0
1.2.2011 5:23

Roger Wilco 2

.

Kdybych sem demokraticky napsal, co si myslím, byly by mi nedemokraticky sebrány dukáty. Ano, opravdu jednou chcípnem na pseudohumanismus, na strach pojmenovat věci pravými jmény a na to, že nejsme schopni za svojí kulturu bojovat s pakáží, o které je článek. Děkuji Bohu, že je mi 44 let a nedožiju se pravděpodobně války civilizací v Evropě. A taky za to, že nemám děti, takže nebudu muset mít strach, co s nimi jednou bude. Civilizace, která žije v blahobytu, degeneruje. Evropa budiž tomu důkazem.... Tak jsem se přece rozepsal, sbohem dukáty.Rv

0/0
31.1.2011 10:36

Lobo - obchodník s mozky

Re: .

Hm, zas tak starej ještě nejsi. Možná:-P

0/0
31.1.2011 10:41

hanah7

Re: .

Také si myslím, že vám ta radost úplného obohacení bude ještě dopřána :-/

0/0
31.1.2011 11:43

wal.p

My na ten strach,

abychom nebyli obviněni z rasismu jednou chcípnem...;-O;-€

0/0
31.1.2011 10:30

Roger Wilco 2

Re: My na ten strach,

R^

0/0
31.1.2011 10:36



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.